Тематика - ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ І РЕСУРСОЗБЕРЕЖЕННЯ ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИХ МАШИН.
В рамках цього напрямку ведуться дослідження в трьох напрямках:
1. Модульне проектування та комп'ютерне моделювання будівельних і дорожніх машин (науковий керівник - професор І.Г. Кириченко)
2. Поліпшення динамічних характеристик і підвищення міцності елементів будівельних і дорожніх машин (науковий керівник - доцент В.О. Шевченко)
3. Підвищення ефективності підйомна-транспортних машин (науковий керівник - професор Н.М. Фідровська )
4. Безтраншейна прокладка підземних комунікацій (науковий керівник – професор В.М.Супонев )
5. Наукові основи БДМ з GNSS інтенсифікатором робочих процесів взаємодії із ґрунтовим середовищем» (науковий керівник – доцент О.В. Єфименко )
6. Основи створення енергоефективних будівельно - дорожніх машин формуванням гібридних приводів робочих органів і рушіїв (науковий керівник – доцент А.П. Холодов )
Науково-технічний результат полягає у розробці та експлуатації більш ефективніших машин.
Економічний результат полягає в підвищенні ефективності будівельних машин і технологічних процесів.
Результати дослідження впроваджено у науково-дослідну роботу кафедри, а також впроваджено у курсове та дипломне проектування за дисциплінами кафедри.
Результатом дослідження є наукові статті та доповіді на конференціях.
Прикладні роботи у 2021 році
«Розробка енергоефективного машинного комплексу для транспортного забезпечення збройних сил та національної гвардії України». Тема № 08-53-21, Етапи 1.7 та 2.7. Наказ ХНАДУ № 41 від 04 березня 2021 р. Початок розробки «01» січня 2021 р. Завершення роботи «31» грудня 2022 р.)
Прикладні роботи у 2020 році
«Покращення експлуатаційних властивостей військової автомобільної техніки шляхом створення інтелектуальної системи забезпечення функціональної стабільності, прикладне дослідження» тема №01-53-19/МВ. Початок розробки «01» січня 2020 р. Завершення роботи «31» грудня 2021 р.)