Мета вивчення навчальної дисципліни полягає у формуванні у студентів цілісної системи мовних знань, що передбачає вироблення навичок комунікативного професійного мовлення, оволодіння мовними засобами різних рівнів для забезпечення фахової досконалості мови.
Мета вивчення дисципліни: є опанування студентами сукупності теоретичних, методичних питань і практичного досвіду в галузі комп’ютерних наук та технологій, отримання практичного досвіду використання хмарних технологій, віртуалізації та засобів спільної роботи над проектами, отримання базових навичок використання інформації про стан ринку праці та вміння себе позиціонувати та представляти на ньому.
Метою вивчення навчальної дисципліни є: формування у майбутнього фахівця уявлень про загальні підходи та напрямки аналізу історії України та її культури. З отриманням знань з історії та культури України, зокрема з актуальних та дискусійних питань, формується можливість аналізувати й оцінювати явища політичного та культурного розвитку українського суспільства в контексті світової історії, зіставляти історичні процеси та явища в культурі з різними епохами, пояснювати ті чи інші історичні а культурні процеси, обґрунтовано висловлювати свою думку, вміти застосовувати набуті знання для прогнозування соціальних процесів, формуватися як свідомий громадянин й патріот України.
Мета вивчення навчальної дисципліни: підготовка всебічно освічених фахівців через залучення до кращих досягнень світової та української філософії і на цій основі: пізнання навколишнього світу і самого себе в ньому, формування власної філософської культури, творчого самостійного мислення, професійної та громадської позиції.
Метою вивчення навчальної дисципліни є формування у студентів:
‒ когнітивно-креативних математичних компетенцій;
‒ операційно-технологічних математичних компетенцій;
‒ мотиваційно-креативних математичних компетенцій;
‒ особистісно-інтелектуальних математичних компетенцій;
‒ особистісно-моральних математичних компетенцій;
‒ рефлексивно-оцінювальних математичних компетенцій з акцентом на усвідомленні та осмисленні набутих загальнонаукових математичних компетенцій та професійно-математичних компетенцій.
Мета вивчення навчальної дисципліни: фундаментальна підготовка фахівців, спроможних розв’язувати комплекс професійних задач інженерної практики, що пов’язані з різними проблемами фізики.
Мета вивчення навчальної дисципліни навчити студентів користуватися математичними, ймовірнісними, статистичними методами для розв’язання теоретичних та практичних задач інженерії, програмної інженерії та використання інформаційних технологій, виробити у студентів навики дослідження прикладних задач, побудови їх математичних моделей та використання вже відомих методів дослідження математичних моделей і розв’язання задач.
Мета вивчення навчальної дисципліни надання здобувачам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти знань щодо закономірностей взаємодії суспільства та природи; впливом зміненого в умовах счасного промислового виробництва середовища на людину; засобами захисту, відновлення і раціонального використання природних ресурсів; управлінням якістю навколишнього середовища.
Мета вивчення навчальної дисципліни навчити студентів користуватися методами із розділу «Дискретна математика» для розв’язання теоретичних та практичних задач інженерії, програмної інженерії та використання ії у інформаційних технологіях. Виробити у студентів навики дослідження практичних задач побудови та розв’язання математичних моделей та використання методів дискретної математики для їі рішення.
Метою вивчення навчальної дисципліни є ознайомлення здобувачів з сучасним станом розвитку комп'ютерної техніки, роллю, призначенням та можливостями сучасних інформаційних технологій; прищеплення стійких навичок ефективного застосування сучасних інформаційних технологій та використання прикладного програмного забезпечення для рішення різноманітних науково-прикладних задач за фахом.
Мета вивчення навчальної дисципліни полягає у формуванні у майбутніх спеціалістів умінь та компетенцій для забезпечення ефективного управління охороною праці та поліпшення умов праці з урахуванням досягнень науково-технічного прогресу та міжнародного досвіду, а також в усвідомленні нерозривної єдності успішної професійної діяльності з обов’язковим дотриманням усіх вимог безпеки праці у конкретній галузі.
Мета вивчення навчальної дисципліни є забезпечення майбутніх фахівців у галузі сучасних інформаційних технологій теоретичною базою з основ схемотехнічної побудови вузлів обчислювальної техніки, створення ґрунту для всіх наступних навчальних дисциплін пов’язаних з вивченням архітектури сучасних комп'ютерів і їх окремих підсистем.
Метою вивчення навчальної дисципліни є викладення основних понять алгоритмізації і техніки застосування у програмуванні базових алгоритмічних структур (організація програм) і базових структур даних (організація даних).
Метою вивчення дисципліни є отримання теоретичних знань з основних принципів об’єктно-орієнтованого програмування та об’єктно-орієнтованого дизайну програмного забезпечення, вивчення основних абстрактних структур даних та особливостей їх використання їх під час розробки програмного забезпечення, вступ до проектування програмного забезпечення, елементи мови UML, що мають відношення до об’єктно-орієнтованого програмування, отримання практичних навичок використання об’єктно-орієнтованого підходу до проектування прикладного програмного забезпечення.
Методичні вказівки по виконанню курсової роботи з дисципліни «Об'єктно-орієнтоване програмування» для студентів за напрямом підготовки «121 Інженерія програмного забезпечення» та «122 Комп’ютерні науки» / О.В. Мнушка. – Харків, ХНАДУ, 2020. – 22 с.
Мета вивчення навчальної дисципліни підготовка фахівців в галузі інформаційних технологій з використанням геометричного та графічного моделювання у процесі розробки нових конструкцій (в тому числі з використанням засобів обчислювальної техніки).
Мета вивчення навчальної дисципліни є формування у студентів сукупності загальнонаукових, інструментальних та професійних компетенцій, що забезпечують професійне вирішення інженерних задач, пов’язаних з використанням лінійних та нелінійних структур даних і комп’ютерним моделюванням.
Мета вивчення навчальної дисципліни – формування у студентів теоретичних знань і практичних навичок формалізації задач управління з використанням спеціалізованих оптимізаційних методів.
Теорія прийняття рішень - область дослідження, що залучає поняття і методи математики, статистики, економіки, менеджменту і психології; вивчає закономірності вибору людьми шляхів вирішення різного роду завдань, а також досліджує способи пошуку найбільш вигідних з можливих рішень. У найбільш загальному сенсі теорія прийняття оптимальних рішень являє собою сукупність математичних і чисельних методів, орієнтованих на знаходження найкращих варіантів з безлічі альтернатив, які дозволяють уникнути їх повного перебору.
Метою вивчення навчальної дисципліни є підготовка фахівців у галузі сучасних інформаційних технологій, пов'язаних зі змінами умов в області застосування, розвитку професійних здібностей в галузі прогнозування, моделювання і створення інформаційних процесів, на рівні професійних вимог за напрямом.
Метою вивчення дисципліни є теоретична та практична підготовка студентів до вивчення систем обробки даних та принципів інтелектуального аналізу даних на основі методів та алгоритмів Data Mining. Предмет дисципліни включає створення та дослідження математичних та програмних моделей інтелектуального аналізу даних, пов’язаних із функціонуванням об’єктів професійної діяльності.
Мета вивчення навчальної дисципліни навчити студентів користуватися математичними та емпіричними методами математичної статистики для розв’язання теоретичних та практичних задач інженерії, програмної інженерії та використання інформаційних технологій, виробити у студентів навики дослідження прикладних задач, побудови їх математичних моделей та використання вже відомих методів дослідження математичних моделей і розв’язання задач.
Метою вивчення навчальної дисципліни є вивчення сучасних технологій програмування для різних архітектур і платформ, теоретична і практична підготовка фахівців у галузі сучасних технологій програмування на рівні професійних вимог за напрямом.
Мета вивчення навчальної дисципліни є вивчення основних принципів і методів управління інформаційними системами і мережами.
Метою вивчення дисципліни «Проектно-технологічна практика» є поєднання теоретичного рівня підготовки студентів з їх умінням самостійно працювати в середовищах розробки web-систем, web-ресурсів, адмініструвати web-сервери.
Мета вивчення навчальної дисципліни є формування у студентів сукупності знань та навичок щодо типових підходів, методів та технологій паралельних обчислень в комп’ютерних і розподілених системах на рівні професійних вимог зі спеціальності, розвитку системного підходу що до проектування розподілених інформаційних.
Мета вивчення навчальної дисципліни є надання майбутнім фахівцям знань про сучасні концепції, методи та засоби створення інтерфейсів прикладного програмного забезпечення автоматизованих інформаційних систем на базі використання різноманітних сучасних програмних засобів.
Метою вивчення дисципліни є формування професійних компетенцій групової роботи і комунікацій в професійному контексті в галузі програмної інженерії, оволодіння основами ефективної комунікації з колегами, концепціями групової динаміки, методами вирішення конфліктів, переконання та ведення переговорів, принципами ефективної усної комунікації та стратегіями слухання, вміння презентувати результати роботи, формування навичок командної роботи над проектами.
Мета навчальної дисципліни є вивчення фундаментальних теоретичних основ професійної діяльності в галузі розробки програмного забезпечення; отримання практичних навичок ведення професійної діяльності в умовах, наближених до реальних.
Мета вивчення навчальної дисципліни підготовка фахівців у галузі правових знань, які лежать в основі теорії держави та права і на цій основі забезпечити більш свідоме і ґрунтовне використання положень конституційного права та інших галузевих юридичних наук у практичній діяльності майбутніх фахівців.
Метою вивчення навчальної дисципліни є отримання теоретичних знань про методи кодування, шифрування та захисту інформації; типові загрози методи боротьби із ними; особливості проектування, програмування та налаштування контролів захисту для програмних систем та даних, що у них зберігаються для безперебійного та ефективного використання комп’ютерних технологій.
Мета вивчення навчальної дисципліни: формування розуміння сутності соціального життя та соціальної структури суспільства, а також навичок аналізу соціальних явищ і процесів.
Метою вивчення навчальної дисципліни є отримання теоретичних знань про методи побудови та використання рішень на основі хмарних технологій для розробки програмного забезпечення та швидкої побудови бізнес-рішень на основі хмарних технологій.
Мета вивчення навчальної дисципліни є опанування студентами сукупності теоретичних, методичних питань і практичного досвіду з основ штучних нейронних мереж на основі використання сучасних програмних засобів.
Мета вивчення навчальної дисципліни є ознайомлення студентів з сучасною крос-платформеною мовою програмування Java. Вивчення особливостей синтаксису мови. Дати практичні навички в написанні консольних програм за допомогою середовища Net Beans. Ознайомити студентів з основними бібліотеками, що входять до составу Java. Навчити їх самостійно розробляти графічні Java-додатки за допомогою середовища Net Beans.
Мета вивчення навчальної дисципліни є надання майбутнім фахівцям теоретичних знань і практичних навичок, необхідних для вирішення питань, пов'язаних із проектуванням та розробкою веб-сайтів у глобальній мережі інтернет з використання сучасних інструментальних засобів.
Мета вивчення навчальної дисципліни – надання студентам системи теоретичних і практичних знань у галузі стандартизація та сертифікація програмного забезпечення, що дозволить використовувати їх у професійній діяльності.
Метою вивчення навчальної дисципліни є вивчення сучасних технологій програмування систем управління баз даних, теоретична і практична підготовка фахівців у галузі сучасних технологій програмування на рівні професійних вимог за напрямом.
Метою вивчення навчальної дисципліни є вивчення сучасних технологій програмування для розробки мобільних додатків, теоретична і практична підготовка фахівців у галузі сучасних технологій програмування на рівні професійних вимог за напрямом.
Метою вивчення навчальної дисципліни є теоретична та практична підготовка студентів, яка має забезпечити отримання ними основних знань у галузі сучасних технологій проектування, інженерії вимог до програмного забезпечення (ПЗ) та вивчення архітектури ПЗ, отримання практичних навичок реалізації програмних систем, основи моделювання і аналізу програмних систем, аналізу розробки, специфікації та управління вимогами.
Метою вивчення навчальної дисципліни є підготовка бакалаврів до розв’язання комунікативних завдань іноземною мовою у побутовому, соціокультурному та професійному середовищі в усній і письмовій формах, удосконалення різних видів мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, реферування, письмо, переклад, спілкування у побутовій та професійній сферах) для формування основних складових іншомовної комунікативної компетентності.
Метою вивчення навчальної дисципліни є підготовка бакалаврів до розв’язання комунікативних завдань іноземною мовою у побутовому, соціокультурному та професійному середовищі в усній і письмовій формах, удосконалення різних видів мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, реферування, письмо, переклад, спілкування у побутовій та професійній сферах) для формування основних складових іншомовної комунікативної компетентності.
Мета вивчення навчальної дисципліни здобуття майбутніми фахівцями ґрунтовних економічних знань, формування у них логіки економічного мислення і економічної культури, навчання їх базовим методам пізнання і аналізу економічних процесів, вмінню приймати обґрунтовані рішення з приводу економічних проблем, пов’язаних з їх майбутньою практичною діяльністю.
Мета вивчення навчальної дисципліни є підготовка спеціаліста який володіє основними навичками роботи з операційними системами.
Мета вивчення навчальної дисципліни полягає в вивчені та освоєні підходів та способів конструювання сучасного програмного забезпечення, формуванні навичків складання програм відповідно до створених проектів з використанням інтегрованих систем розробки програмного забезпечення.
Метою вивчення навчальної дисципліни є підготовка спеціаліста, який володіє базовими знаннями про основні види та методи тестування програмного забезпечення (ПЗ) при структурному та об’єктно-орієнтованому підході у програмуванні, знає способи забезпечення якості ПЗ, класи критеріїв тестування, різновиди тестування.
Метою вивчення навчальної дисципліни є формування у студентів знань про сутність політичного життя та політичної влади, а також навичок аналізу політичних явищ та процесів, формування політичної культури. Політологія виконує завдання політичної освіти, вчить студентів давати самостійні оцінки політичним явищам та лідерам, допомагає самовизначитись в політичному житті держави та світу.
Метою вивчення навчальної дисципліни є опанування студентами сукупності теоретичних, методичних питань і практичного досвіду з основ управління ІТ проектами, вивчення сучасних методологій управління проектами у сфері ІТ та отримання навичок по їхньому застосуванню.
Мета вивчення навчальної дисципліни полягає в вивчені та освоєні мови програмування Python. є формування в студентів загальнокультурних і професійних компетенцій, знань, умінь і навичок володіння мовою програмування Python та ефективного її використання для розв'язку прикладних завдань.
Мета вивчення навчальної дисципліни є формування в студентів загальнокультурних і професійних компетенций, знань, умінь і навичок володіння сучасним апаратом теорії штучного інтелекту й методами синтезу, аналізу й ефективного використання інтелектуальних інформаційних систем для розв'язку прикладних завдань кінцевої структури предметної області бакалавра.
Метою вивчення дисципліни є застосовування на практиці інструментальних програмних засобів доменного аналізу, проектування, тестування, візуалізації та документування програмного забезпечення, мотивовано обирати мови програмування та технології розробки для розв’язання завдань створення і супроводження програмного забезпечення, вибирання вихідних даних для проектування, керуючись формальними методами опису вимог та моделювання.
Метою вивчення навчальної дисципліни є інженерно-технічна підготовка студента до виконання дипломного проекту, який є самостійною роботою та підтверджує здатність студента до вирішення задач, рівень складності яких вимагає кваліфікації бакалавра з програмного забезпечення, поглиблення набутих знань шляхом їх використання для вирішення конкретних інженерно-технічних задач або задач по створенню програмного забезпечення (ПЗ), характер та тематика яких пов’язані з темою дипломного проекту.
Дипломне проектування є заключним етапом навчання у вищому навчальному закладі, а дипломна робота (випускна кваліфікаційна робота) студента повинна підводити підсумки вивчення студентом всього набору навчальних дисциплін, передбачених навчальним планом вузу за відповідною спеціальністю, і проходження ним виробничої практики. При виконанні дипломного проектування студент повинен максимально використовувати отримані ним з різних дисциплін знання в розробці конкретної системи і її програмного забезпечення або окремих програмних компонентів.